Tuesday 15 December 2015

Saya bukan Meoww




Ya, nama saya Muezza (nama kucing Rasulullah). Tuan saya panggil saya Muezza sebab dia nak bela kucing tapi tak boleh.

Saya selalu makan jam 0630 dan 1830, kadang2 tuan saya leka dan lambat bagi saya makan. Jadi, saya selalu sambar palet kecil2 tu bila tuan saya bagi makan. Kadang2 mereka yang di'tag' tu yang bagi saya makan bila tuan saya sibuklah sangat ya.

Saya kira baik la sebab setiap kali tuan saya bangun tidur, saya mesti dah bangun dulu. Jaga tuan.

Saya minta kamu yang kenal a, b sampai z, sayangilah kami (mamalia, reptilia, amfibian, serangga, burung, ikan) sebab kami pun sayang kamu.

Dan, terakhir sekali saya nak khabar yang saya masih bujang. Tuan saya belum lagi carikan pasangan untuk saya, hrmm. Katanya saya masih ada aura 'laga'.





No comments:

Post a Comment